Востаннє логотип компанії змінювався 1 вересня 2015 року — тоді Google перейшла на сучасний шрифт Product Sans, а замість маленької білої літери «G» на синьому тлі з’явився кольоровий круглий значок, який ми бачили протягом останніх десяти років.
Про це пише Полемика з посиланням на 9to5Google.
Нове оновлення стосується саме цього знайомого значка. Тепер він складається не з чотирьох чітко розділених кольорових сегментів, а має плавні градієнтні переходи.
Цей підхід перегукується з градієнтом Gemini і режимом AI Mode в Google Search, де також використовуються схожі колірні переходи. Наразі нову іконку вже впровадили в додатку Google Search для iOS — вона з’явилася після вчорашнього оновлення. На Android і у веб-версії змін поки не помічено.
Основний шестибуквений логотип «Google» поки що не змінився, і невідомо, чи планується оновлення інших логотипів продуктів компанії. Однак, з огляду на нову стилістику, не виключено, що подібні градієнтні зміни можуть згодом торкнутися і таких знакових логотипів, як Chrome або Maps.
Вас також може зацікавити, чому зникли 3D-телевізори.