Генеральний директор «Укрпошти» Ігор Смілянський розповів, що раніше, щоб убезпечити своїх співробітників, компанія вдавалася до доволі незвичної практики — закупівлі курячих лап.
Про це пише Полемика з посиланням на Ігоря Смілянського.
«Ми купували курячі ноги. Це були наші засоби безпеки. Ідея така: йде листоноша — на неї вибігає собака. Вона має дістати з сумки курячу ногу і кинути в сторону, щоб відволікти тварину. Це працювало», — поділився Смілянський.
У коментарі він навіть згадав жартівливий діалог з представником McDonald’s:
«Я запитав: «У вас же курячі бургери є?» — «Так.» — «А лапи де? Всі лапи у нас»», — сказав керівник «Укрпошти».
За його словами, такий спосіб захисту вважався екологічною альтернативою до звичних засобів самозахисту, на кшталт газових балончиків. Смілянський також припустив, що хтось, можливо, мав свою птахоферму, і це стало ще одним фактором появи такого підходу.
Втім, як зазначив очільник компанії, нині курячі лапи більше не закуповуються — на зміну їм прийшли більш сучасні та ефективні засоби захисту працівників у разі нападу тварин.
Цей курйозний факт ще раз підтверджує, що інколи нестандартні рішення стають несподіваним, але дієвим способом турботи про безпеку людей.
Тим часом, з полиць українських магазинів можуть зникнуть турецькі лимони.