Лінки можуть органічно вписуватись в тексти або поширюватись методом гостьового постингу.
Суть другого полягає в тому, що їх розміщують на тематичних площадках, де є великий потік користувачів. Особливості впровадження методу можна дізнатись за посиланням: https://links-stream.pro/. Проте, перед використанням варто ознайомитись з загальною інформацією.
Навигация
Що називають гостьовими постами?
Гостьовий постинг є одним з ефективних способів, які використовуються для просування бренду. Він реалізується через публікацію текстів на сторонніх ресурсах схожої тематики. Особливість полягає в тому, що такі статті розміщуються саме в блогах.
Це означає, що автору потрібно завчасно звернутись до власника такого сайту та домовитись про розміщення своєї публікації. В ній можна використовувати елементи, які сприятимуть впізнаваності компанії. Це можуть бути зворотні посилання або елементи біографії. Кожен власник блогу визначає вимоги в індивідуальному порядку.
В результаті вигоду отримують обидві сторони. Автор зможе покращити свої позиції, а власник блогу отримує якісний контент безкоштовно. Проте, потрібно враховувати, що процес домовленостей може бути непростим. Саме тому можна розглянути допомогу професіоналів. У вирішенні цих питань зазвичай допомагають фахівці агентства комплексного лінкбілдінгу.
Які переваги можна отримати від публікації гостьових постів?
Цей метод є достатньо ефективним та показує гарні результати на практиці. Досвідчені фахівці виділяють декілька переваг від його використання:
- налагодження контактів з високоавторитетними майданчиками;
- збільшення трафіку;
- підвищення рівня конверсії;
- нарощення якісної посилальної маси.
Окремо варто розглянути переваги для власників блогів. Завдяки публікації нових статей, вони можуть розкрутити свій сайт з мінімальними зусиллями, підвищити авторитет ресурсу, а також безкоштовно отримати професійний контент.
Яким вимогам мають відповідати гостьові пости?
Варто почати з того, що кожен вид статей, що використовується для зовнішнього просування, має свої особливості. Гостьові пости не є виключенням. Вони мають відповідати певним критеріям. Ось головні з них:
- експертність та добре розкрита тема;
- відсутність «води»;
- грамотність (в тексті не має бути орфографічних помилок);
- відповідність тематики напрямку, який підтримується в блозі;
- відповідність стилю та стандартам, які використовуються в інших публікаціях блогу;
- високий рівень унікальності текстів;
- відповідність кількості посилань до тих, які вказує власник блогу.
Крім цього, варто уточнити у власника сайту наявність додаткових вимог. Адже, кожна тематична платформа має свою специфіку, що робить її унікальною. Гостьовий постинг – це метод, який можна використовувати самостійно або довірити цю справу професіоналам. Другий варіант буде вигіднішим, оскільки фахівці точно знають, як знайти авторитетні ресурси та домовитись з власниками.