Гостьові пости: що це та кому потрібні?
Просування сайтів може відбуватись різними способами, в тому числі за допомогою розміщення зовнішніх посилань.

Лінки можуть органічно вписуватись в тексти або поширюватись методом гостьового постингу.

Суть другого полягає в тому, що їх розміщують на тематичних площадках, де є великий потік користувачів. Особливості впровадження методу можна дізнатись за посиланням: https://links-stream.pro/. Проте, перед використанням варто ознайомитись з загальною інформацією.

Що називають гостьовими постами?

Гостьовий постинг є одним з ефективних способів, які використовуються для просування бренду. Він реалізується через публікацію текстів на сторонніх ресурсах схожої тематики. Особливість полягає в тому, що такі статті розміщуються саме в блогах.

Це означає, що автору потрібно завчасно звернутись до власника такого сайту та домовитись про розміщення своєї публікації. В ній можна використовувати елементи, які сприятимуть впізнаваності компанії. Це можуть бути зворотні посилання або елементи біографії. Кожен власник блогу визначає вимоги в індивідуальному порядку.

В результаті вигоду отримують обидві сторони. Автор зможе покращити свої позиції, а власник блогу отримує якісний контент безкоштовно. Проте, потрібно враховувати, що процес домовленостей може бути непростим. Саме тому можна розглянути допомогу професіоналів. У вирішенні цих питань зазвичай допомагають фахівці агентства комплексного лінкбілдінгу.

По теме:  Куда движутся LED-технологии: достижения и перспективы

Які переваги можна отримати від публікації гостьових постів?

Цей метод є достатньо ефективним та показує гарні результати на практиці. Досвідчені фахівці виділяють декілька переваг від його використання:

  • налагодження контактів з високоавторитетними майданчиками;
  • збільшення трафіку;
  • підвищення рівня конверсії;
  •  нарощення якісної посилальної маси.

Окремо варто розглянути переваги для власників блогів. Завдяки публікації нових статей, вони можуть розкрутити свій сайт з мінімальними зусиллями, підвищити авторитет ресурсу, а також безкоштовно отримати професійний контент.

Яким вимогам мають відповідати гостьові пости?

Варто почати з того, що кожен вид статей, що використовується для зовнішнього просування, має свої особливості. Гостьові пости не є виключенням. Вони мають відповідати певним критеріям. Ось головні з них:

  • експертність та добре розкрита тема;
  • відсутність «води»;
  • грамотність (в тексті не має бути орфографічних помилок);
  • відповідність тематики напрямку, який підтримується в блозі;
  • відповідність стилю та стандартам, які використовуються в інших публікаціях блогу;
  • високий рівень унікальності текстів;
  • відповідність кількості посилань до тих, які вказує власник блогу.
По теме:  С почты Минздрава рассылают поддельные письма о выявлении коронавируса в Украине

Крім цього, варто уточнити у власника сайту наявність додаткових вимог. Адже, кожна тематична платформа має свою специфіку, що робить її унікальною. Гостьовий постинг – це метод, який можна використовувати самостійно або довірити цю справу професіоналам. Другий варіант буде вигіднішим, оскільки фахівці точно знають, як знайти авторитетні ресурси та домовитись з власниками.