Чому поїзд спочатку відкочується назад перед тим, як поїхати вперед?
Про це пише Полемика з посиланням на CNN.
Це пов’язано з особливостями зчеплення вагонів і навантаженням на локомотив. Коли поїзд зупиняється, зчеплення між вагонами перебувають у напрузі, що ускладнює їхній рух з місця. У пасажирських поїздах це не так помітно, оскільки їхня маса не така велика. Однак у товарних поїздах вага і навантаження значно більші.
Щоб полегшити рух, машиніст навмисно починає відкочувати поїзд назад. Це допомагає послабити напругу в зчепленнях, після чого поїзд може рухатися вперед із меншими зусиллями. Локомотив зрушує з місця себе, а потім поступово зрушує вагони по одному, що знижує навантаження і дає змогу розігнатися без перевантаження на локомотив. Ця дія знижує силу тертя спокою, яка в рази більша за силу тертя кочення, полегшуючи початок руху.
Таким чином, цей процес — не випадкове відкочування, а частина продуманої стратегії для ефективного запуску поїзда, особливо якщо він складається з великої кількості важких вагонів.
Також раніше повідомлялося про те, що неочевидний спосіб: як прихований режим iPhone допоможе зберегти заряд батареї.