Rockstar Games продовжує задавати тренди в ігровій індустрії, вкотре демонструючи готовність інвестувати у найдрібніші деталі майбутнього хіта.
Про це повідомляє «Полемика» із посиланням на Tech4gamers.
За даними галузевих медіа, розробка реалістичної водної фізики в GTA 6 перетворилася на один із найамбітніших технічних проєктів сучасного геймдеву. Неформально оцінювані витрати на створення системи динамічного океану коливаються у межах від 200 до 300 мільйонів доларів – сума, що перевищує загальний бюджет чималої кількості AAA-проєктів останніх років.
За наявною інформацією, у Rockstar працює окрема група з приблизно 20 інженерів, які спеціалізуються на симуляції рідин та кліматичних процесів. Їхнє завдання полягає не лише у створенні візуально достовірної водної поверхні, але й у впровадженні системи фізичних явищ, яка зможе взаємодіяти з усіма іншими елементами ігрового світу.
Очікується, що в оновленій версії GTA гравці отримають можливість спостерігати й брати участь у динамічних природних процесах – від зміни припливів і відпливів до масштабних ураганів та повеней. За непідтвердженими даними, розробники також тестують режим серфінгу як окремий вид активності, що може суттєво урізноманітнити геймплей.
У ширшому контексті інвестиції Rockstar у водну фізику свідчать про намір компанії зміцнити статус GTA 6 як технологічного прориву індустрії. Загальний бюджет проєкту, за оцінками інсайдерів, може сягати від одного до двох мільярдів доларів, що потенційно робить його найдорожчим ігровим продуктом в історії.
Така фінансова стратегія підкреслює прагнення студії створити не просто відеогру, а інтерактивний світ із рівнем опрацювання, близьким до реальності. Водночас у професійному середовищі тривають дискусії, чи виправдає настільки масштабна інвестиція очікування мільйонів гравців по всьому світу.
Тим часом стало відомо й про те, чи може ШІ встановити національність по фото обличчя.