В пік сезону літніх відпусток в аеропортах по всьому світу не вдасться уникнути хаосу – величезні черги, масштабні скасування і затримки рейсів.

Утім, часто пасажири запізнюються на рейси через власні помилки та безпечність. І такі затримки можуть коштувати дуже дорого – від повторної купівлі квитків до перебронювання готелю. А часом взагалі доведеться скасувати відпустку.

Старший менеджер з корпоративних комунікацій авіакомпанії Wizz Air Андраш Радо дав кілька корисних порад, як уникнути таких ситуацій. Про це передає Полемика.

Реєструйтесь на рейс онлайн

Він радить пасажирам реєструватися онлайн за кілька днів до вильоту. Це дозволить уникнути багатогодинних очікувань у черзі на стійку реєстрації, особливо в години пік.

Ба більше, це дасть вам змогу трохи довше поспати перед раннім рейсом.

Після реєстрації на не забудьте завантажити посадковий талон на телефон, причому зробити це варто заздалегідь. Таким чином, він завжди буде при вас і не будете затримуватися біля виходу на посадку.

«Ви завжди можете зберегти паперову копію, але краще мати цифрову резервну копію», – додав експерт.

Приїжджайте в аеропорт заздалегідь

Приїжджати в аеропорт радять за три години до вильоту.

По теме:  Grizzly – верный помощник при выборе чемодана и сумки

Обов’язково потрібно спланувати свій маршрут, врахувати усі можливі затори та слідкувати за новинами про час вашого рейсу.

Контролюйте час

Коли ви вирішили пройтись по магазинам безмитної торгівлі або перекусити, завжди слідкуйте за часом.

«Регулярно перевіряйте час і табло з інформацією про рейси, щоб дізнатися, коли буде оголошено ваш вихід на посадку», – радить Радо.

Дотримуйтесь інструкцій

Експерт радить пасажирам обов’язково прямувати до виходу на посадку відразу після її оголошення, а не відкладати це до останнього моменту. Він додав, що біля більшості виходів є зони відпочинку, і ви завжди можете почекати, поки черга на посадку не закінчиться.

Що робити, якщо ви запізнилися на рейс

Андраш радить одразу ж звернутися до авіакомпанії, яка, можливо, зможе перебронювати пасажира, що запізнився, на пізніший рейс, а також перевірити, чи покриває ваша страховка такі випадки.

Раніше Полемика писала про те, яку їжу можна брати з собою в літак, а яку заборонено.